[SUNScholar] Open Access Week 18-24 October 2010/Oop Toegangweek 18-24 Oktober 2010

Smith, Ina <ismith@sun.ac.za> ismith at sun.ac.za
Thu Jul 8 11:41:33 SAST 2010

Kollegas
Vanaf 18-24 Oktober vier die wêreld oop toegang tot inligting. Lees meer by http://www.openaccessweek.org/ Individue kan ook registreer ter ondersteuning van hierdie inisiatief. Verder: sluit aan by die “South African Open Access” groep en maak die wêreld daarvan bewus dat ons ook omgee! Deel gerus met kollegas.
Vriendelike groete
Ina
Colleagues
The world will be celebrating open access to information from 18-24 October. Read more at http://www.openaccessweek.org/ Individuals can also register in support of this initiative. Also consider joining the “South African Open Access Group” and show the world that we also care! You are most welcome to share with colleagues.
With kind regards
Ina