[SUNScholar] Inhandiging van tesisse vir Desember 2013-gradeplegtigheid / Submission of theses for the December 2013 graduation

Talliard, Paulette <plt@sun.ac.za> plt at sun.ac.za
Fri May 3 10:45:08 SAST 2013

Beste Kollegas

Net weer 'n vriendelike herinnering - studente kan nou genomineer word vir inhandiging van tesisse met die oog op die Desember 2013 gradeplegtigheid. Die afsnydatum vir hierdie elektroniese inhandiging is 28 November 2013 (geen uitstellings).

Net 'n kort opsomming van die 3 stappe betrokke:

1.       Studieleier/promotor/administratiewe personeellid  nomineer< http://library.sun.ac.za/Afrikaans/howdoi/Pages/Submit-my-thesis-online.aspx > student via portaal<http://my.sun.ac.za/portal/page/portal/Staff_Personeel/Personeel_Portaal_Inteken/Tab>.

2.       Student/ander laai tesis< http://library.sun.ac.za/Afrikaans/howdoi/Pages/Submit-my-thesis-online.aspx > op SUNScholar: ETD Loader < http://etd.sun.ac.za/ldap-login  >. Studente moet asb SU studentenommer aantekeningbesonderhede gebruik.

3.       Studieleier/promotor/administratiewe personeellid  keur tesis goed< http://library.sun.ac.za/Afrikaans/howdoi/Pages/Submit-my-thesis-online.aspx  > via portaal<http://my.sun.ac.za/portal/page/portal/Staff_Personeel/Personeel_Portaal_Inteken/Tab>. Dui aan of oop of  beperkte toegang geld tot tesis. Indien beperkte toegang geld moet die nodige toestemming asb. saam met die tesis opgelaai word, of gestuur word aan scholar at sun.ac.za<http://lists.lib.sun.ac.za/mailman/listinfo/scholar>.

Nuttige kontakbesonderhede:

Webbladsy met riglyne: http://library.sun.ac.za/Afrikaans/howdoi/Pages/Submit-my-thesis-online.aspx

AFRICAN SUN MeDIA vir drukwerk: Web URL: http://www.africansunmedia.co.za/ Tel.: 021 808 2041

Vriendelike groete

Paulette (namens Scholar-Span)

Dear Colleagues

Just a friendly reminder - students can now be nominated for submitting their theses for the December 2013 graduation. The cut-off date for submissions is 28 November 2013 (no extensions).

A brief summary of the three steps involved:

1.       Study leader/promoter/administrative staff member nominates< http://library.sun.ac.za/English/howdoi/Pages/Submit-my-thesis-online.aspx > student via portal<http://my.sun.ac.za/portal/page/portal/Staff_Personeel/Staff_portal_login>.

2.       Student/other submits< http://library.sun.ac.za/English/howdoi/Pages/Submit-my-thesis-online.aspx > thesis via SUNScholar: ETD Loader<http://etd.sun.ac.za/ldap-login  >. Students must please use SU student no. campus login.

3.       Study leader/promoter/administrative staff member approves< http://library.sun.ac.za/English/howdoi/Pages/Submit-my-thesis-online.aspx > thesis via portal<http://my.sun.ac.za/portal/page/portal/Staff_Personeel/Staff_portal_login>. If restricted access applies, please furnish proof that permission has been granted for the above mentioned thesis to be placed under embargo by e-mailing it to scholar at sun.ac.za<http://lists.lib.sun.ac.za/mailman/listinfo/scholar>  or submit documentation together with thesis.

Useful contact details:

Web page with guidelines: http://library.sun.ac.za/English/howdoi/Pages/Submit-my-thesis-online.aspx

AFRICAN SUN MeDIA for printing: Web URL: http://www.africansunmedia.co.za/  Tel.: 021 808 2041

Kind regards
Paulette (on behalf of the Scholar team)

Paulette Talliard

Assistant: E-Repository | Departments SUNScholar & SUNJournals | Library & Information Service |
Stellenbosch University | Private Bag X5036, 7599 | Stellenbosch | South Africa|
http://scholar.sun.ac.za<http://scholar.sun.ac.za/> | E-mail: plt at sun.ac.za<mailto:plt at sun.ac.za> | Tel: +27 21 808 9046 | Office hours: Mo-Fri: 08h00-16h30

E-pos vrywaringsklousule Hierdie e-pos mag vertroulike inligting bevat en mag regtens geprivilegeerd wees en is slegs bedoel vir die persoon aan wie dit geadresseer is. Indien u nie die bedoelde ontvanger is nie, word u hiermee in kennis gestel dat u hierdie dokument geensins mag gebruik, versprei of kopieer nie. Stel ook asseblief die sender onmiddellik per telefoon in kennis en vee die e-pos uit. Die Universiteit aanvaar nie aanspreeklikheid vir enige skade, verlies of uitgawe wat voortspruit uit hierdie e-pos en/of die oopmaak van enige l?ers aangeheg by hierdie e-pos nie. E-mail disclaimer This e-mail may contain confidential information and may be legally privileged and is intended only for the person to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, you are notified that you may not use, distribute or copy this document in any manner whatsoever. Kindly also notify the sender immediately by telephone, and delete the e-mail. The University does not accept liability for any damage, loss or expense arising from this e-mail and/or accessing any files attached to this e-mail.